Samochody dopuszczone przez producenta

Lista modeli samochodów pozwalająca przez producenta na używanie biopaliwa:
Zgodność biodiesla w produkcji pojazdów


Informacje / problemy techniczne z biodiesla w samochodach (samochody osobowe):
Pierwszy Liczby te są instrukcjami producenta. Odpowiedzialności za dokładność informacji nie może być zaakceptowane przez IWR. Proszę pamiętaj, by utrzymać każdy z was stwierdził, ograniczenia lub skontaktuj się ze sprzedawcą. Jeżeli następnie w samochodzie z ogrzewanie postojowe został zainstalowany, skontaktuj się z producentem urządzenia w sprawie zgodności z biodiesla. Dla filtrów cząstek stałych, są teraz producenci mają ich produkty dopuszczone do biodiesla.
Drugi VW dla większości starszych modeli samochodów z silnikiem Diesla z VW, Seat, Audi, Skoda wyraźnie przyznano Dopuszczenie do biodiesla. Problemów technicznych tak, ani silników, kabli itp., wpływ, ale jak dotąd prawie wyłącznie pompy wtryskowe Bosch. Bosch wydaje się nie zamykać problemu, aby uzyskać przyczepność, nawet wtedy, gdy dla standardowych zbiornik paliwa biodiesel.Opisane przez poszkodowanego doświadczenie roszczeń osób: 1 Biodiesel tankowania i obsługi pojazdu bez problemów na pierwszym, drugim Krótkoterminowe lub częste zmiany lub mieszanki ze zwykłym diesel: pompa paliwa jest nieszczelna i przecieka. Problem pojawia się najczęściej na 70000-100000 osiągi km. Jakość biodiesla sobie nie wydaje się być przyczyną ponieważ wtryskiwacze są nieszczelne, nawet jeśli tylko w określonym normom biodiesel (norma DIN) zatankowany. Jeśli dotyczy problem i zatankowany wyraźnie poni biodiesel, prosimy o przesłanie do nas e-mail: info@iwr.de. Więcej informacji na listy czytelników wydań IWR prasy na temat zgodności biodiesla w pojazdach.


Przegląd
AudiBMWCitroenChryslerDaihatsuFiatFordHondaHyundaiKiaLadaMazda MercedesMitsubishiNissanOpelPeugeotRenault RoverSaabSiedzenieSkodaSubaruSuzuki ToyotaVolvoVW


Audi (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0800 / 28347378423
Samochodów Audi z silnikiem TDI z roku modelu 1997 do 2003 r. biodiesel kompatybilne.Aby zachować warunki przyznane istnieć w okresie gwarancji.Tylko pojazdów, które zostały zatwierdzone przez specjalne urządzenia do stosowania paliwa RME ("biodiesel"), może z Audi, z paliwa RME werden.Aus przyczyn technicznych nie może tankować z filtrem cząstek stałych pojazdów wyposażonych zasadniczo nie być napędzane biodieslem.
w górę

BMW (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0180 / 232 42 52
Tylko dopuszczenie do starego 3-Series (E46) i 5 (E39) z opcjonalnym 201 SA estru metylowego rzepakowego.Specjalny sprzęt nie jest już dostępna.
w górę

Citroen (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0800 / 4451111Brak wersji.
w górę

Chrysler (Niemcy) Info: 0180 / 3000361Nie dopuszcza się
w górę

Daihatsu (Niemcy) Info: 02151 / 7050bez odprowadzania
w górę

Fiat (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 00800 / 3428 0000bez odprowadzania
w górę

Ford (Niemcy) Info: 0221 / 903-3333bez odprowadzania
w górę

Honda (Niemcy) Informacje: 01805 / 202 090bez odprowadzania
w górę

Hyundai (Niemcy) Info: 07 132/4870bez odprowadzania
w górę

Kia (Niemcy) Info: 0180 / 5424968bez odprowadzania
w górę

Lada (Niemcy) Info: 04161 / 600 700bez odprowadzania
w górę

Mazda (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 01805 / 2012bez odprowadzania
w górę

Mercedes-Benz (Niemcy) Info: 030 / 2694 3447Nie dopuszcza się
w górę

Mitsubishi (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0180 / 321 21 88bez odprowadzania
w górę

Nissan (Niemcy) Info: 02232 / 57 2080bez odprowadzania
w górę

Opel (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 01805 / 5510bez odprowadzania
w górę

Peugeot (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 01801 / 111 999Dopuszczenie do wszystkich modeli Diesla z wyjątkiem silników HDi zbudowanych od 2000Ograniczenia:maksymalna domieszka do oleju napędowego z normą DIN EN 590 30% estru metylowego rzepakowego (RME) jest dozwolony dla wszystkich serii z wyjątkiem silnika HDi z filtrem cząstek stałych system / FAP systemu, jeśli następujące środki ostrożności należy przestrzegać:- Po wstępnym wymieszaniu, filtr oleju napędowego wymienić po 1.000 do 2.000 km- Każda wizyta sklepie jest cały układ paliwowy (w tym wtrysku), aby sprawdzić czy nie ma wycieków i ich naprawy w razie potrzeby- Przynajmniej co 5000 km, poziom oleju w silniku i uzupełnić w razie potrzeby- Co 10.000 km zmiana oleju silnikowego (w tym filtr oleju) do wykonywania- W ramach usług serwisowych jest woda (jeśli jest) w filtrze paliwa, by sprawdzić i puste w razie potrzeby
w górę

Renault (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 01805 / 89 46 46 10bez odprowadzania
w górę

Rover (Niemcy) Info: 02131 / 400 10bez odprowadzania
w górę

Saab (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0180 / 224 95 95bez odprowadzania
w górę

Seat (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 01805 / 73 28 46 36
bez odprowadzania
w górę

Skoda (Niemcy) Info: 01805 / 75 63 24 636Wszystkie Škoda Auto Niemcy pojazdów importowanych TDI z emisji klasy EU2 i EU3 można uruchomić na biodiesel. Wyjątek: Pojazdy z filtrem cząstek stałych.
w górę

Subaru (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 06 031 / 606-0nie pojazdów z silnikami wysokoprężnymi w programie
w górę

Suzuki (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 06251 / 5700 380Nie dopuszcza się
w górę

Toyota (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 02234 / 102 72 10bez odprowadzania
w górę

Volvo (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0221-93930bez odprowadzania
w górę

VW (Niemcy, Międzynarodowe) Info: 0800 / 86 55 79 24 36Pojazdy z filtrami cząstek stałych nie mogą być realizowane z biodiesla, w przeciwnym razie układ paliwowy jest uszkodzony. W Bteriebsanleitung dla każdego pojazdu i paliwa nazywany jest dopuszczalne.
Caddy Typ 9K

od daty produkcji kalendarza 23/96 tydzień
Golf / Vento (typ 1HX0 / 1H)

od roku modelowego 1996 (także TDI)od roku modelowego 1992 zestaw modernizacyjny dostępny (poza TDI)
Golf / Bora (Typ 1J)

od wprowadzenia modelu
Golf Ecomatic (typ 1HX0)

od nr podwozia. HR P 1 491 791dla starszych numerów podwozia zestaw modernizacyjny
Typ LT 2D

od roku modelowego 1997
Lupo

od wprowadzenia modelu
New Beetle

od wprowadzenia modelu
Typ passat 35l

od roku modelowego 1996 (także TDI)Zestaw modernizacyjny dla Sedan / Variant od Fg.-Nr. 31PE240001 dostępna
Typ Passat 3B

od roku modelowego 1996
Polo Typ 6N

od roku modelowego 1996 (z produkcji = 9 / 95)planowane post-polo
Phaeton Diesel

od wprowadzenia modelu Uwaga! Brak pojazdów w filtr cząstek stałych (patrz wyżej).
Polo Classic / Variant

od roku modelowego 1996 (z produkcji = 9 / 95)
Sharan

od nr podwozia. 7MVV000001
T4

z Fagot Nr.70T H 012 212z Fagot Nr.70T X 019 998 z wyjątkiem:4-cyl. Diesel Mot. bez katalizatora i pojazdu. z Zus.heizung 9m3dla starszych numerów podwozia zestaw modernizacyjny
T5

od wprowadzenia modelu (bez nagrzewnicy)
R5 TDI Touareg V10 TDI

od wprowadzenia modelu Uwaga! Brak pojazdów w filtr cząstek stałych (patrz wyżej).
Touran modelach z silnikiem diesla

bez odprowadzania
Były na ogół zwolniony z roku modelowego 1996, wszystkie samochody Volkswagen z silników Diesla z RME. Nie jest to już standard w nowych Golf V (2003) i wszystkich po nowe Golfa V, który wszedł na rynek w pojazdach, takich jak Fox, Polo, Jetta, Passat.Dokładne informacje na temat przydatności biodiesla dla wszystkich typów pojazdów (podając numer podwozia) dostępny w VW autoryzowanych warsztatów.

w góręŹródło: IWRAktualizacja: październik 2006





http://www.iwr.de/biodiesel/auto.html